0

peperangan itu belom selesai


Assalam blogger.
Kali nie aku nak bebel pasal perang.
Perang? Yes. PERANG!!
4hb April 2011 merupakan tarikh keramat dalam
diari bulan April aku di mana telah
berlaku 2 peperangan besar di MEDIC MPH KOM dan EXAM HALL KOM IIUM.



Peperangan pertama berlaku tepat pada pukul 9.00 pagi *awal giler lancar perang*
Disusuli peperangan kedua pada pukul 3.00 petang.
Peperangan yang aku maksudkan kat sini adelah perang
dengan soalan exam final. Waaaaa. Takot wooo nak exam!
Menggigil badan jawab soalan tue. Fuh!
Camne lah naseb 'perang' aku tue. 
Mintak-mintak aku menang. Hehehe.
Perang seterusnya akan dilancarkan pada 9hb April nie.
Sekarang nie tengah susun strategi camne nak menang
perang nati. Kalau boleh taknak lah angkat bendera
putih time jawab exam nati. Kekeke :P
Next paper dah dekat. Dah lah 9hb tue kena jawab 2 exam. Huwaaaa :(
Tapi maseh ade hati nak update blog.
Tak takot fail kew? Gulp! *terkena dengan diri sendiri*
Ok2. Dah insaf . Nak Pegi study lah nie. Hukhuk~
Tak boleh tengok orang senang siket. Huh!
Ok. Ciao. Assalamualaikum. Take care! :)

0 peninggal jejak:

Post a Comment

Back to Top