0

pakwe baru..??


Assalam blogger.
Pergh. Lame giler tak update blog.
Biasa la. Duk kat umah nie internet tak bape ok.
So sangat malas nak update blog.
TAPI.......
Hari nie aku kuatkan semangat tuk menulis entri baru.
Dan kali nie aku nak kenalkan pakwe baru aku.
Jeng. Jeng. Jeng.
Pastikan anda meneruskan pembacaan anda untuk mengetahui 
kisah selanjutnye. Heh heh :P

**************************************

Aku baru je lagi jatuh cinta ngan mamat nie.
Klw tak silap baru dalam 3 minggu. 
Erk. Tetibe rase segan lak nak sambung tulis cite nie. Hehe * gedik jap *
Aku pasti ramai yang kenal ngan mamat nie.
Al-maklumla. Orang hensem la katekan. Mesti la
ramai peminat kan. Tapi aku tak takot sume tue.
Sebab aku betol-betol sukekan die.
Muke hensem! Suare macho habis!
Wahhhh! Aku betol-betol jatuh cinta ngan mamat
nie. Tapi yang aku sedihnye, mamat nie tak kenal aku.
Nak pandang aku sebelah mata pun jangan harapla. Hukhuk~
Sedey kan? Tapi aku redha. Aku tetap sayang die! :D

**********************************
Korang nak kenal tak ngan mamat yg aku maksudkan tue?
Tadaaaaaa. Inilah die mamat tue.
-- Big Bang's T.O.P --




Hensem. Macho. Pandai rap. Fuh! Memang jatuh
cinta sakan la ngan die nie. Heh heh!
oh T.O.P oppa! I love you. Hehehe.
Pada Kibum Oppa, Donghae Oppa dan Siwon Oppa,
tolong maapkan saye kerana curang dengan anda. 
Saye tak bermaksud pun nak curang. Maapkan saye ye!








0 peninggal jejak:

Post a Comment

Back to Top